صادقی :باید هفته‌ اول را با برد شروع کنیم.
تاريخ : پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, | 9:12 | نویسنده : Reza

امیر حسین صادقی در ارتباط با اردوی ترکیه اظهار کرد: طی 10 روزی که در اردوی آماده سازی ترکیه بودیم،‌ با انجام سه بازی تدارکاتی و تمریناتی در فاز سرعت واقعا اردوی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. البته قبل از شرکت در اردوی ترکیه چون مدت سه هفته‌ در حال انجام کار بدنسازی فشرده در تهران بودیم در ترکیه برنامه تمرینی فقط در قالب مسابقات پیش‌بینی شده بود.
وی در خصوص وضعیت تیم استقلال در هفته‌ اول رقابت‌های لیگ برتر گفت: وضعیت تیم به ویژه پس از جذب سه بازیکن جدید در شرایط آرمانی و ایده‌آل قرار دارد. البته این سه بازیکن باید بتوانند خود را با تیم هماهنگ کنند که تصور می‌کنم این هماهنگ سازی در چند هفته‌ اوایل بازی‌های لیگ برتر طول بکشد.
صادقی در ارتباط با کادر فنی تیم استقلال یادآور شد: کادر فعلی با توجه به این که اعضای آن از پیشکسوتان استقلال هستند کادر خوب و شناخته شده‌ای است. به خصوص با حضور قلعه نویی به عنوان سرمربی این تیم امید دارم نیم فصل اول را با قهرمانی سپری کنیم.
وی در ارزیابی از تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان گفت: چون برای اولین بار در رقابت‌های لیگ برتر شرکت می‌کند حریف ناشناخته‌ای است و بدون شک کار سختی را مقابل این تیم پیش‌رو خواهیم داشت. ضمن این که اکبر میثاقیان مربی بزرگ و خوبی است و احتمال پیروزی برابر آلومینیوم تا حدودی غیر قابل پیش‌بینی است.
صادقی همچنین در پاسخ به این سوال که اردوی آماده سازی ترکیه چقدر در روند آماده سازی تیم موثر بوده است ، تصریح کرد: با توجه به 34 جلسه تمرینی که از لحاظ کار بدنسازی قبل از اعزام به ترکیه در تهران داشتیم اردوی ترکیه از جهت حضور پر بار در مسابقات لیگ برتر بسیار موثر و کارآمد بود.
مدافع تیم استقلال انجام تست سلامت از بازیکنان قبل از شروع فصل رقابت‌های لیگ برتر را حرکتی مثبت و تاثیرگذار در کاهش آسیب دیدگی‌‌های بازیکنان در طول فصل عنوان کرد و افزود: این تست‌ها زمانی اثرگذار هستند که بازیکنان از طرف فدراسیون فوتبال یا باشگاه مربوطه خود بیمه شده باشند. تست‌های پزشکی به چه درد آنها می‌خورد. البته بازیکنان در جریان بازی‌ها بیمه هستند، اما در تمرینات در صورت بروز آسیب دیدگی‌ از خدمات بیمه محروم هستند و این امر تا حدودی میزان آسیب بازیکنان را افزایش می‌دهد.
وی در پایان میزان مبلغ انجام چکاپ کامل پزشکی برای هر بازیکن را یک میلیون و 400 هزار تومان عنوان و خاطر نشان کرد: البته این مبلغ را باشگاه استقلال تقبل کرده است که قبل از شروع فصل به بازیکنان آی دی کارت سلامت صادر شود.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: